傻 仔 

心煩中...

~我日日都會改背景音樂既~

今日—只對你有感覺

SillyVicky
暱稱: 傻仔
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
無哂我D BABY ARAR
無聊
無野好講
2006-08-15
是時候走LOU...
文章分類
全部 (35)
唔開心一記... (4)
無聊一記 (24)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 3
累積人氣: 1700
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


被逼的... 驚訝

尋晚又好夜訓...

但係好早起身喔~

晚睡早起對身體好喔!

講下姐...信不信由——你~!!<P.S>

煲碟...又煲??係牙...乜碟都煲嫁(...假掛...)

早左起身...梗係睇書啦~!!

拎起左本<惡作劇之吻>...

唔知點解好快咁'就黎睇完'

=,=好似好哂錢咁...

我咪話係網上有得全部既...

><...StUpId左牙...

算啦...

見到廣告...183的"愛"...

恨...在心頭...

好想去...(唔係因為183)...

係因為"愛"...

都幾好睇既...

BUT梗係唔夠"東"好睇啦...

跟住好忙咁汁野...

又遲到...(例牌)

補習...

都唔係好明佢UP乜...

都係教番XX式...

聽到我頭暈...

@,@聽左N個世紀後...

放左人LOU...

聽到2號心心都有補...

點解佢無同我講既...

+^+...

放左人之後...

我飛甩左"佢"...

哈哈...

死仔追唔到我...

低死...

好奈之後番到黎...

打左THIS PO之後...

又要走LOU...

走黎走去...

唔累嫁咩??

唔累..

因為這是好事...

BUT也有不好的一面...

T^T...TvT  <--就係咁喇~

P.S.咩叫SOFT HARD??問你牙!!

俾人鬧...

刊登時間︰2006-07-21 06:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SillyVicky 的日誌)


loveRCHRISTY 於 2006-08-11 02:15 AM 發表:
如果你話唔係問我,,
我咪糯左囉..-V-''你都唔想嫁..
好彩../\/\''
又唔係我改既,,關我什麼事..???>W<''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁邊鬼個改嫁...
Posted at 2006-08-11 04:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveRCHRISTY 於 2006-07-22 04:32 PM 發表:
P.S.咩叫SOFT HARD??問你牙!!

你係咪問我呀?????????????
等我話你知啦...!!!
SOFT HARD姐係軟硬呀,,,
軟硬天師唷!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS,,,唔好話唔係問我呀...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如果我話唔係問你呢~!!!!!!!!!!!!!
*V^.....哈哈....
係問你牙...
邊度有人改個咁既名名姐...+_-...
點解你要改個咁既KK名姐~??
Posted at 2006-07-28 04:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]