數學堂又做功課@教書...
英文堂好似吾知做咩...吾記得左lu...不過多數個d都係廢話..
2堂P.E差吾多都係做個平衡木,,極搞野ar..我整左2次,,跌左1次,,算吾錯架la,,哇..卡卡*靜返小小時間自由活動..都吾好玩既..
尼堂英文派默書...忽"仲之出貓la..但佢條油q日企起我格黎...頂!!
中文堂小測...得2分,,so我地成班都冇人合格要留低15分鐘..
lunch冇得掉位....
通識堂又抄野,,痴線架,,堂堂都要抄喎...不過今堂我超乖ar,,係自己抄架,,呵呵!!
上完通識就測返個中文小測...好似有1,,2題冇答到...
測完就去左留堂了,,又去了105好似...起入面極極極嘈,,我同小慧慧係咁起到玩,,超搞笑同樣好無奈...愈起到溫就愈扢到我想發敏鎮,,搞到我嘟晒咀,,小慧就支我想我笑,,一吾笑就支我,,真無奈lo..
跟住7點幾先放..之後搭車閃人了...星期2又要留堂,,真慘真慘!!明天校慶,,so返8點25分,,正!!放1點15分..
|