今日又遲到la,,記缺點了,,最樣衰既係要企起門口到ar,,極爆樣衰ar,,仲之返9點la,,搞到記缺點,,不過算~
今日極爆黑仔ar,,上電腦堂個牙sir比我地先由活動,,but只係做I.S個個野,,咁我地開msn黎玩lo,,點鬼知個sir整晒我地d機落頭射機到,,,凸"咁米一d私隱都冇,,又有人hi我啵,,咁我米直接山左佢lo,,跟住做做下個PowerPoint hand機啵,,,我仲整左好多架,,之後冇鬼晒la,,灑晒我d心機做ar~lunch同小慧慧食飯,,食完之後要扔盒,,跟住同小慧慧,,張美,,葉嘉欣起到猜包剪x,,我出左剪,,佢地個個出包,,so佢地輸左,,最後得返小慧慧同張美,,,點知佢地淆低驚拎4個飯盒就1人2個飯盒~
佛學堂miss話班長吾去搵佢上黎,,之後又話留返我地3個字堂,,,本來miss吾留我地架,,係起中文堂衰左,,激嬲左miss,,他媽的!!普通話好無聊,,搞到我不知所措= ="放學真係留左3個字,,,走個陣望左2望原來鈍琪走左冇等我,,跟住自己走了...途中同ar樂play sms,,其實我都吾知會吾會阻住佢上堂架,,我都有諗過吾sd比佢,,但又想同佢傾計啵...
返到屋企開電腦聽d最hi既歌,,整到最大聲,,超正ar,,跟住冇啦啦有條油話同我play cam,,可惜今天的我沒心情了,,so冇同佢玩到,,,4點幾ayo打比我,,我睇住個電響我都冇聽到,,becaue我吾想同人講野,,,sorry呀ayo!!
|