今日2堂數學,,用左1堂半黎講dd書,,之後比我地做簿,,,哇...卡卡~我幾快手做完呀,,因為做畢事定理,,超簡單,,不過點都有1,2題吾識做,,牙sir就教我地做,,,做完拎左牙姜本I.S作業黎抄,,好彩抄得晒,,之後交比白花油,,無幾耐就打鐘*
之後開lokca拎本英文個dd野,,原來英文書又要做,,甘又一齊抄la,,跟住過左d班搵鈍琪,,,過到去點知佢又同我地班一樣做甘多,,跟住見到晝圖發現自己未晝,,返返班搵返我本作業,,點知無喎,,跟住爆光話起佢到,,甘我未睇下lo,,原來我都未晝,,睇其他人都吾做,,甘我米吾做lo....
2堂英文真無聊,,,悶到死下死下,,又做個個乜鬼聆聽,,白痴到死,,,跟住又吾知起到做咩,,嘰嘰~吾記得左lu~
2堂I.S做實驗,,tom牛眼唷*全程就睇,,其他人就動手,,呵呵!!
lunch同牙姜一齊食飯,,kaka~~食完落英語角到睇片,,比碧的!!因為人妖抽的可能~~
上返課室抄返英文d詞語,,又睇左1陣YES!睇睇下又比人搶左,,,>3<"
中文堂又做返個d,,有d吾識,,不過最終做晒,,呵呵,,又吾洗留堂lu*
中史堂今堂派卷,,飛機頭都痴線架,,係甘講某d答案出黎,,但係份卷未派,,佢都忽忽地架,,未派甘點對呀,,佢都低低地既,,今堂佢又問我卷入面個d abc排次序,,甘個d我識,,米答囉,,佢極好笑,,我明明話5e,,佢同d同學講:下~2,,邊有2呀,,好彩極多人聽到啫,,佢地話:係2e呀,,,跟住佢話我,,講野甘細聲,,聽吾到,,,我米話返佢:係你自己聽吾到炸嘛!!之後陳芷羚起到笑,,跟住個飛機頭又扮無野甘喎,,真係魚皮!!
2點55分放學了.....同鈍琪去左北江喇~~送佢搭車佢又無啦啦同我講返他,,仲話今日返學個陣上電梯比他踏到佢,,,講完成件事我問返佢:甘你提返他,,你啫係咩意思呢??佢就話:佢踏到我好鬼死痛呀,,,,之後又起到吹吹吹la~~~
|