今日運動會唷>^<"
悶到嘔電=3=坐起到成個87婆咁,,又吾係咁想講野,,因為又凍又咳又流鼻涕,,用左成包有多既紙巾,,辛苦到爆><"
lunch放得個1粒加3個字,,but佢放早我地3個字,,我同鈍琪諗吾到去邊到食,,冇啦啦鈍琪又話返佢屋企喎,,我係咁話吾好,,佢又係咁話好,,真係頂佢吾順,,跟住去左搭車,,,唉*搞到好似1分1秒都好重要咁,,極趕,,去左百佳,,鈍琪買左飯食,,今日因為吾舒服吾係好想食飯,,想食湯粉,,點鬼知得抄,,咁米買珍珠雞,,好似無味咁,,不過吾舒服食農藥都冇味,,,
12點50分起佢屋企閃人,,but佢話佢屋企個鐘慢4分鐘,,,頂><"跟住一出電梯就係咁快行去搭車,,,,快得極搞野,,好彩一去到就有車啫/\/\呵呵,,起北江個站落車,,之後又衝紅燈,,吾理有冇車都照衝,,,到左運動會我地就跑入去拍卡,,哈哈!!好彩冇遲啫,,,上到去看台啱啱1點15分,,呵呵!!唉*同佢一齊真係夠晒新蘚,,刺激,,冒險,,好玩,,佢仲問我下次仲黎吾黎多次??唉*米搞,,我玩吾起!!
|