今日病得好西利牙,,死死下咁喎,,,
上堂超靜,,不過小息就好鬼死多野講下,,
2堂英文訓左成堂,,靜返一堂好似講garmmar同埋讀默書,,超煩,,
讀完一次又一次,,極想鬧個死人妖,,
音樂堂唱歌,,今次就個個都可以話識唱,,吾錯吾錯!!
數學又抄記同埋做數,,,悶悶地,,不過吾緊要啦,,
佛學堂miss一入黎次次都話我地周圍都有垃圾,,
電腦堂冇玩到msn牙,,因為要做作業,,吾識做,,不過叫男班長教我做,,呵呵!!
lunch留左一陣起班到練歌,,d人吾唱所以miss要我地走,,,
中文堂個實習miss個壽龍老師黎睇佢上堂,,我地緊係醒目la,,表現吾錯,,very good!!
普通話吾洗上,,落左去書展睇書,,正爆!!
放左學過左天悅一陣就走左lu~~

|