1堂英文用黎鬧人,,1堂黎比我地做返個作文,,,人妖叫我小息去搵?lt;/font>
拎返本默書,,,點知xxx幫我拎左啵,,呵呵!!吾洗落去1樓,,
音樂堂練歌,,痴q線架班男仔,,又吾識唱喎,,miss問邊個揀尼首歌,,
班人又吾舉手喎,,極9牙,,d音又吾知點唱,,極興喎,,最憎人做左吾認,,
數學堂坐起張美格黎個位,,搞到掛住睇卲d sms冇聽書,,
小息個陣好想去搵kk牙,,但係又吾咁一個人落bor,,
佛學堂做作業,,係咁抄抄,,手都攰,,
電腦堂同牙sir講話吾識做,,吤峊炊p小時間教我地做晒,,之後比我地玩lu,,
lunch上到課室又係咁,,
中文默書,,,哈哈,,我識晒牙,,不過我地前同後都一齊出貓,,
普通話堂無聊!!!
放學返到屋企on icq同鈍琪玩icq,,等陣又同張美玩icq,,笑爆咀ar,,
不過同張美有個秘密,,就係呢....吾講得!!想知問?!

|