今日簡直吾想起身牙,,超凍!!返到學校吾洗集隊,,幾正,,不過要嬝?gt;_<"
中文堂雅雯姐姐要去考試所以叫miss酗韺琣a小測,,吾識-口-"
音樂堂唱比賽歌,,吾錯牙今次,,有好多人唱,,仲排埋位,,,
e...我排第一行左手既第3個牙,,排咁前托咩,,樣衰到爆,,鬼知我魏咩,,
家政堂個miss又嗌我派野la,,我又聽吾到,,樣衰!!找返個大袋野黎派又跌鬼晒,,
激死>_<
今堂通識算好乖架la,,起碼冇訓教,,筆記又抄足,,仲抄埋上次個d,,,乖吾乖呢???
英文堂極pk,,吾記得左拎WB,,之後米同人妖講囉,,講極多癈話,,又話要記我名喎,,
好驚牙!!又叫我聽日去1樓比忨貌?,低q b,,最後都吾洗,,因為妐雱^洗我地做喎!!!
科學堂小測,,,一d都吾識,,,死更!!
班主任堂練歌,,,仲見到厎im,,咁米借d意去厠所見下?,卡卡,,夆搷畯犮玟★q話,,
返到去要排埋隊黎練,,我地極玩野,,最尾個到極大聲唱,,,d白痴仔仲起到ya添,,
放學留底左小小時間練歌,,,之後又落左地下見到牙雄米問坉伄q話打比鈍琪,,
點鬼知坉n留堂仲話起3樓圖書館,,頂!!我起3樓行左n咁多次都冇搵到圖書館,,
之後又同蘇詠儀傾左2句就上左3樓搵鈍琪,,一上到去囮Y可以走,,
跟住起校門到等左一陣見到?,比返部電話我,,之後就走左lu,,
__________________________________________________________________*

|