今日....係星期三....起身個陣都OK精神...=3="
食完早餐就出門口..今日有PE堂..但都係重到死..個膊頭勁痛...*]]
行番學..=V= 行到吉之島個陣先7點5到...
去左吉之島個廁所整書包帶..哈哈哈..
番到學校個陣七點七..同JOYAN,,琦妹,,佢地傾左陣就去集隊...
梁B今日遲到呀..=3= 小琳要同我排第一...=___________=
MS羅又係度UP校服..悶到嘔泡..勁無奈..*]]
第一堂..GEO..都OK啦..明明地..講真..我本人不是太喜歡GEO的..
第二AND三堂..PE..=3= D人慢慢換衫..慢慢行落去..唔理肥花的..哈哈..
今堂剩係係樹度高磅重..= = 跟高矮企喎..做咩要我排咁前.....T_T
上HALL...第一個沖左去度高..@V@ 哈哈哈...156呀..高左2CM..好自豪..*]]
跟住係咁俾人串..= =
死海味..死牙C..死駝背..死CK..死阿魚...死死死死死......= =
好高咩依家..但我一定高過瑚仔囉......^________________^ 哈哈哈...
小息..搞左都幾耐先上去..上到去都打鐘囉..
兩堂ENG..OK啦..但個死人黑板好反光..
我以為剩係我地門口邊先係..原來窗口個邊都係咁...同左MS HUI講架啦...
妖..好心WSC就咪搞埋D無聊野啦..痴張乜野防反光紙上去把鬼咩..
唔痴好過痴既....一關燈..就睇到反光反得勁厲害..
連中文堂既麥老師都開我同WING2睇唔睇到..=3=
中文堂之後就小息..我係度做數..因為唔識..冇出去玩..=
THZ WING2,,牙C,,阿奶,,何KNOW,,教左我咁耐我終於識做..=W=
數學堂..MS HO真係教得好快...日日都要人做數..
我仲有兩題定三題未做..等陣做先得..
最後一堂..PHY....都幾搞野..係度講邊個坐邊個位..邊個坐邊個..
唉..講咁多做咩呀..個個都亂咁坐架啦..@V@
教左陣書...=3= 係度教計數...遲左成十分鐘落堂...無奈..= =
但欣欣都有等埋我呀......
.T_____________T 感動*]] 搭車走人...............
今日都真係幾無聊...影左相...肯定好樣..=0=
算啦算啦...我諗聽日都係咁無聊....
唉.....................T___________T
|