2006 年 9 月 6 日  星期三  


無無聊聊又一日..= =

今日....係星期三....起身個陣都OK精神...=3="

食完早餐就出門口..今日有PE堂..但都係重到死..個膊頭勁痛...*]]

行番學..=V=   行到吉之島個陣先7點5到...

去左吉之島個廁所整書包帶..哈哈哈..

番到學校個陣七點七..同JOYAN,,琦妹,,佢地傾左陣就去集隊...

梁B今日遲到呀..=3=  小琳要同我排第一...=___________=

MS羅又係度UP校服..悶到嘔泡..勁無奈..*]]

第一堂..GEO..都OK啦..明明地..講真..我本人不是太喜歡GEO的..

第二AND三堂..PE..=3=  D人慢慢換衫..慢慢行落去..唔理肥花的..哈哈..

今堂剩係係樹度高磅重..= =   跟高矮企喎..做咩要我排咁前.....T_T

上HALL...第一個沖左去度高..@V@   哈哈哈...156呀..高左2CM..好自豪..*]]

跟住係咁俾人串..= = 

死海味..死牙C..死駝背..死CK..死阿魚...死死死死死......= =

好高咩依家..但我一定高過瑚仔囉......^________________^  哈哈哈...

小息..搞左都幾耐先上去..上到去都打鐘囉..

兩堂ENG..OK啦..但個死人黑板好反光..

我以為剩係我地門口邊先係..原來窗口個邊都係咁...同左MS HUI講架啦...

妖..好心WSC就咪搞埋D無聊野啦..痴張乜野防反光紙上去把鬼咩..

唔痴好過痴既....一關燈..就睇到反光反得勁厲害..

連中文堂既麥老師都開我同WING2睇唔睇到..=3=

中文堂之後就小息..我係度做數..因為唔識..冇出去玩..=

THZ WING2,,牙C,,阿奶,,何KNOW,,教左我咁耐我終於識做..=W=

數學堂..MS HO真係教得好快...日日都要人做數..

我仲有兩題定三題未做..等陣做先得..

最後一堂..PHY....都幾搞野..係度講邊個坐邊個位..邊個坐邊個..

唉..講咁多做咩呀..個個都亂咁坐架啦..@V@

教左陣書...=3=  係度教計數...遲左成十分鐘落堂...無奈..= =

但欣欣都有等埋我呀......

.T_____________T  感動*]]  搭車走人...............

 

今日都真係幾無聊...影左相...肯定好樣..=0=

算啦算啦...我諗聽日都係咁無聊....                 

唉.....................T___________T



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »