2006 年 9 月 1 日  星期五  


9.1...新學期*]]++全女班!

今日係9月1號..依家係10點幾...打下日記先...*]]

琴晚...訓極都訓唔著..結果成晚冇訓到...五點幾跟老豆去左飲茶.. = =

成間茶樓十個人都唔夠...全部都係阿公阿婆......無奈..

老豆食完野就急急腳咁走去番工..人地收錢個個都未番..

就留底D錢俾我幫佢埋單..@3@ 好彩剩底D我吞埋姐..嘻!

幫阿媽叫左兩籠野....打包..行番屋企個陣先記得冇帶鎖匙..PK囉...=0="

結果要按鐘..俾人罵..= =

7點9就走啦..行番去...都已經知自己係全女班啦..冇咩野...

排隊個陣見到好多已經識既FD.....個陣好鬼開心..

JOYAN終於還得神落..讀精英班..3E~~JOYAN~~係3E要加油呀*~@V@

先上HALL聽校長UP廢話...都唔明校長乜人黎架...講足成粒鐘都唔洗飲啖水...

今年有成八個新老師...=0=  請咁多做乜野呢請問?

搞左好耐..終於番課室啦..我地班有43個人...咁咪有一個單丁囉..

PURPLE..我對你唔住..你寬恕我啦...T______________________T

但最後都係要跟NUMBER坐..我同陳穎兒坐..@V@  CK坐佢後面..清清坐我後面..

都幾好..我發現陳穎兒寫字真係好鬼快呢..*]]  哈哈!

但佢支筆人間蒸發左.......唔知佢搵番未呢....

跟住MS 許又UP左勁多廢話...悶到嘔泡...加上成晚冇訓..好累..=0="

都冇咩聽佢UP咩......到選班會個陣...

何曉做左班會主席....好耶!!! 你唔好咁林善呀...要有威嚴呢..嘻嘻!!

海味做左財政....勁呀!!俾心機..話時話..個百一蚊搵番未?

陳穎兒做左班主既助手....定副班長話?   嘻嘻...但都要努力..加油!!

COBY同蕉穎做康樂.....加油加油...搞多D活動...!!  正呀!

仲有其他...我都已經唔記得啦..= =   因為個陣我真係就黎訓著...

唉...個MS許日日都係度講乜Q理論上...理論上..咁即係點呀....

係就係..唔係就唔係啦...咁鬼煩架.....

最令我嘔血既係....排隊唔係跟高度既咩????   邊有人跟NUMBER架?

雖然話就話我唔係好高...= =   但我唔信我會排第一個囉....樣衰到爆呀阿MS!!

天呀.......究竟幾時先可以唔坐第一個位呀......反光呀大佬...點睇野呀!!!!

又唔落簾.....玩野的!  

終於搞到十二點...放學......臭阿欣又話等埋我..結果自己走左..=0=   卑鄙呀你!

CK又唔知係咪丟左落屎坑..= =  鬼影都唔見..等左佢好耐先見到佢個人影...

跟住我同阿魚就走人啦..我先去美意屋買左支漿糊筆...再搭小巴番屋企...

嘩..真係熱到出血囉12點幾個陣...T_____________T  

仲要等左好耐...架小巴加價喎..= =   以後唔搭86啦..去西站或者搭235算囉*]]

番到屋企..食完野....行左陣..就番屋企訓覺.....好鬼累...好似訓到死左咁...

五點幾俾阿媽叫醒左去買野...妖..洗人唔洗本咩..阻住人訓覺.....

買完野番黎再訓.....  頂...邊條粉腸係咁打電話黎呀...信唔信我殺左你啦!!

係我眼訓時打黎.....等死啦你!!! 訓到7點幾..食野..搞下搞下..就到依家啦..

睇15/16啦喎..等我去睇下先..@3@

 

嗯....總結下先..雖然呢班..個班主任...真係好....好...理論..= = 

而且好多人都識...冇咩話識新朋友咁樣....  但見番咁多舊FD..都好開心...

今年FORM 3個搏殺期..唔可以好似FORM 2咁玩玩下....要努力讀書!!!

仲要多謝浚浚同鄧豪個SMS...*]]  THANK YOU!! 我會比心機架啦..

你兩個都要...!!!    所有人都要!!      FORM 4一定要見番你地架!!*]]  

勾手指尾啦...哈哈哈.....*]]    

依家我又要睇電視啦............!!!  好....睇TV...*]]

所有野聽日先講啦*]]   ^V^   嘻嘻嘻!



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |