2011/2/2
恭喜發財=] 年初一 我要逗利是=p
同屋企人食飯=] 之後同Lam Yun Fung出左街xd
先行旺角年宵=]好逼=[
行完再去摩士年宵=] 買左眼鏡x4 海綿寶寶氫汽球 狼牙棒 雷公棒 糖 拳套x2 花 HandPhone 珍珠奶茶=]
行完啦 Tung話吾見銀包 陪佢搵 搵左半個鐘 係年宵警察指揮中心戈到- -
番到黎 海綿寶寶掰掰=] 就咁就飛左上天=]
之後去左鋤Dee=] 一隻一下掌上壓=]
之後仲潛烏龜 第1次龜10下掌上壓 第2次20 第3次30
我做左4次龜=[ 攰死 玩到5點 就各自番屋企lu=]
6點番到去 即瞓=] 瞓到3 點- - 一起身老母叫左Pizza 食野先xd
|