今年聖誕節~~係我20年黎...過得最悶ge一個~~往年...yin..van~~yan~~ kei~~都會陪我~~睇下戲~~食下飯~~行下街~~
今年...大家都有自己ge活動~~會同自己ge男朋友...自己ge親人~~自己ge同事過~
上年...同bun拍拖一個月..就係聖誕~~我仲好記得~~果時佢帶我參加美食展~~同我去海旁睇激光~~同我去迪士尼~~
今年..只係係尖沙咀~~行一行~~食一食飯~~
我自己就去左做義工~~同yan ge同事bbq~~
有時我係到諗...我係唔係太就佢...我間中想發下脾氣~~想佢哄下我...但結果只係...佢冇哄我...仲要係比佢嬲返轉頭~~
我好犯賤~ |