今日 又好似平時咁樣 應該話仲衰過平時先岩
1點半先起身 一起身就食飯l u 係咪好似豬呢
食完飯 又系玩電腦既時候 都上左勞工處搵工 搵左份 打埋電話 希望佢請啦
之後6點幾出去剪頭髮 剪到勁短 之後同fd吹水
今日冇咩特別 只系剪左個 7 頭 Xd"]