I Miss U;}
Siu_Bun
暱稱: SiU Bun
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-19
2009-12-24
2009-09-02
2009-08-30
2009-08-22
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 1060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 


2009-09-02 分類: 未分類

上到中四啦

話咁快就中四

宜一刻好想讀好D書

但唔知會唔會3分中熱度呢

希望會一直KEEP到

 

百人跳

I LUV ALL OF U

你地都是我的babii

太正了

其實到宜家心情都味完全平伏到

一聽到音樂就會諗返起

又想發下din

912

我諗我會去!

babii   我愛你地

發表時間:2009-09-02 08:47 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Siu_Bun 的日誌)


lokayiu 於 2009-10-01 06:20 PM 發表:
cm*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Siu_Shui 於 2009-09-08 04:48 AM 發表:
每日我都會上黎睇一睇
每日都比自己記得有幾愛你
就算失憶
我乜都吾會記得
只有你
永遠吾會忘記..有幾愛你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heax2 於 2009-09-05 02:46 PM 發表:
cm to baby
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ssiuFD_N 於 2009-09-04 06:57 PM 發表:
i love u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ssiuFD_N 於 2009-09-04 06:57 PM 發表:
BABY..好彩有你陪我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iamEdm0nd 於 2009-09-03 08:41 PM 發表:
comment=]
加我la
msn:[email protected]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Siu_Shui 於 2009-09-03 03:25 AM 發表:
吾覺吾覺
原來寶貝你一直都有打Bl0g.
等我都得閒上黎留個Cm比你=)
我愛你.
今晚我好曳.
好夜都未訓.
感覺上訓吾到似的.
對吾住/口\
記得今日你聽我訓教 我訓左1個鍾37分鍾.
甜到...爆炸/口\
仲有丫.
912我陪你去\口/
太耐吾同你出街既話
我怕我會死..
希左我啦lol
啜啜>33333
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DixonW520 於 2009-09-02 08:51 PM 發表:
希姐..
我地都會愛你既..
我地永遠都係好朋友
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]