| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 5 月 8 日 星期四  |
2008-05-08  |
分類: 未分類 |
-_-好唔開心*
點解?
因為今日好魚皮Q_Q"
班主任話見家長囉-.-"
佢仲要我聽日交咩野保證書
麻Q煩- ,-凸
仲要唔講幾多字先抵死-____-!!
晏就老母黎左學校搵條仆街._.
冇地方傾咩-.-"
要係學校門口傾..
個個人放學就人都望住我=_=
超魚皮/口\"
真係唔想做人/___\
返到屋企仲要同我老母嘈*3*
同佢嘈到唔比我用電話''
真係想1拳打暈佢.3.!!
-____-點解天氣咁熱嫁
他媽的/3\
熱到成隻狗咁!_!
a"a1返到屋企開冷氣
舒服>V<"
冇咩心情講野-___-..
去玩論壇先v[]v*
|
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
-3-"好無聊"  |
分類: 未分類 |
好無聊的1天-_-*
今日返學又比班主任鬧- ,-"
仲話我懶囉-.-"
凸佢*
今日冇咩特別野發生!_!"
但係覺得自己真係好白痴-3-"
明明記得帶D野返學校._.
緊住出門口個陣唔記得左=.="
白痴不?_?
唔明自己開個msn黎做乜-_-
加左咁多fd..都係冇人同我傾計-*-''
悶死我了Q___Q"
發覺自己原來好鐘意食紫菜*0*
前幾日都係度食=v=
今日都係a"a
冇得打機就係度玩論壇-3-"
成日係度呃post*3*
爽歪歪![]!
唔講咁多>v<
去玩論壇呃post先a"a* |
|