| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
| 2008-05-10 |
分類: 未分類 |
又過左1個無聊既早上-3-
今日返學悶死了=__="
上音樂堂係度睇戲-3-
miss話考試個陣要同你個fd唱自選歌=_=
我想講..
唔唱得唔得?_?
到時又要魚皮了*0*"
=v=到最後1堂''
牙sir比左班長做1個總結@0@
班長係度講故仔-3-'
悶*
晏就返屋企!_!
返到去好似沖完涼咁-_-
熱到死-____-凸"
最憎Q_Q`
係屋企食左個公仔麵就同FD去網吧打機"
經過我努力底下-___-
我終於升到31LV了"
玩左勁舞咁耐第1次做明日之星A"A
開心死!3!"
-___-最衰都係我班FD"
打打下返屋企- -"
都唔知做乜..
要留底我1個係度/3\'
佢地走左之後我走去轉部喇叭機*0*
我1轉冇啦啦有幾條友坐左係我隔離- ,-"
膠膠地*
有條友又係用喇叭機-_-
點知佢開到好多聲.V.(女來的)
-_-嘈到我*
緊住我話比勁舞班FD知-3-
唔知係米條女條仔見到'
緊住條仔幫佢條女山細聲D個喇叭A"A
SO GOOD"
-_-打到7點半返屋企'
點知個陣時黎落大雨-_-
返到去變左落湯雞V[]V
柒.柒"
返到去第1時間就比老母鬧左1大輪-___-
仲收埋我部手提-.-
0n 9-_-凸
-3-去睇鬥牛要不要先'
唔打了!3!"
|
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
2008-05-09  |
分類: 未分類 |
-3-續琴日見完家長後
今日返到學校又比佢講-_-!"
但係今次唔係衰野!_!"
但係佢講D野令到我好討厭\333/"
廢事講出黎影衰我.3.凸
佢講左出黎全班係度笑囉-____-
但係自己都係度笑a"a
可以講[e笑姐羞].____."
-3-今日又係冇咩發生"
但係我1返屋企就發晒汗=___=
熱到仆街+[]+凸"
點解會咁熱?_?
=_=冇咩事真係唔想出街"
但係唔出街又冇得打機-3-
冇得打機就會悶死!_!
點搞呢@_@?
.3.哎也也"
今天派數學測驗卷a"a
你估下幾多分@0@?
80哇!
破晒紀錄v[]v
開心死!3!"
-o-玩論壇去!
唔打了*0* |
|