Cursor by www.Soup-Faerie.Com CODE:[Copy to clipboard]

  

               

     

Siu_biscuit
暱稱: ﹦×° 餅♀
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉左blog=]
2007-09-12
2007-09-08
唉唉唉~
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
welcome =]]
歡迎來到餅餅既日記@3@~
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 346
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                                                             

                   2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天

         

唉唉唉~

因為個XG成日輕..搞到餅餅唔想用XG../口\..所以呢BG..-33-

餅餅覺得個BG整到好花..-33-~ 音樂盒整到餅餅痴晒線~

又上搵歌又要搵網/口\...因為試野..所以早打-33- ~ XD" ~

有咩問題唔好小餅餅-33-~如果唔係餅餅會出絕招..XD~

冇咁多野打.. .__.!!!

 

                   

打埋呢篇既時間係:2007-09-07 09:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 Siu_biscuit 的日誌)


hamu0715 於 2007-09-08 10:53 AM 發表:
嘻....我黎留個cm仔比你ar!!~
haha@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係唔係應該話..."好多謝你" 呢@@"?
Posted at 2007-09-13 04:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siu_biscuit 於 2007-09-08 09:18 AM 發表:
咩o左a...好過份/口\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小黑 於 2007-09-08 09:08 AM 發表:
O左........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]