好想講一件事
今朝大家都好比機溫習時
TingTing係到哈哈笑
我「唔好嘈啦~」
T:「我係要嘈呀!你唔鐘意咪走囉」
我:「點解我要走呢?呢到得你嘈炸,仲有呢到我由9月1日坐到而家,要走嘅係你!」
T:「我係唔走呀!」
我:「咁唔該你唔好嘈!」
T:「係囉~唔該」
TingTing成日都係咁樣
跟人講野跟到足
仲九唔撘八
唉..............
食屎啦你Lam Yee Ting!