同ZEKE諗住一齊搞同人組織 原本我想下年8月CW擺好似吾錯,但係CW36件事令我對CW主辦好失望囉D:
搞到我吾係咁想報CW囉,雖然我無畫過R18咋:-(
我諗緊一係報RG,一係就草兌錢DSE完左飛台灣但係吾知D錢點搵呀頂
同埋吾知畫咩好叨,東方同GS就畫硬架啦:D
但又想畫下PM,YGO果D
之後又傾緊出咩本好,原本ZEKE同我都想出小說本,但係又想出繪本,又想畫下漫畫,我發現我有選擇困難症呀頂
吾知點算