散了;)
無法再跟你持續下去,,
難道我們一開始是個錯.!?
如果真係因為呢件事而同我散既..
這跟本就不是個理由..或許你真的是不愛我啦.
若你是愛我的..就不會為這小事而作出一個最傻的決定
我們已有40幾天的感情..難道說放低就放低到嗎.!?
你難過時我在你身邊..你開心時我也在身邊;)
為了陪你這個傻小子..我每次都唔聽老豆話.
走去你個到通頂&有次星期5..個日明明要番學;)
我同細細粒&細粒都過左黎搵你啦..
你話你要上c0urt又一次唔聽老豆話..
又去陪你至12點幾先番到屋企;)
我唔似你地..唔係成日都可能出到街,,
要等老豆佢入左去先有自由=[`
每逢出街前..都要遍個故仔呃我老豆先可以出到黎"
不過算啦..這個決定我已接受了..而我自己也決定了..xd=]`
|