今日一朝早就出左去;)
打比嘉琪冇人聽,,
唔洗問,,都係訓死左嫁啦= =
[[估到]]
出門口個陣..諗緊打唔打比老公佢好.?!
諗諗下..佢仲訓緊..所以冇打到,,
廢事嘈住佢..
之後過左嘉慧到先一齊過去面試,,^^
過到去..填完份from之後落左去飲野..
叫呀牛聽名睇下有冇叫我地..
飲飲下..呀牛就打電話落黎叫我地上去..
>點知< = =
部電梯上左7樓了..
搞到我地成班要跑樓梯囉,,吹脹= =仲要7層囉!!
跟完就分組面試=]`
之後就過左九龍塘個面食野..^^
哇,,超貴囉D野..一碟野都要$60幾囉..
蚊芝自己一個都城50幾..
食完個個都係到講..
之後又去第2到面試
哈,,笑死囉..第2間學d人一口講左勁多酒店入面既部門,,笑死,,^^
面完之後就過左去火車個面尻企囉><吹脹= =
企左超耐..之後過左又一城個面行,,睇左勁多野=]`
& 發左個春秋大夢^^
之後我地4個就過左旺角朗豪方食吉吉家^^
跟住就等呀蔡過黎..佢過到黎6點半了,,
之後我就同呀蔡去左搵佢呀哥傾左陣計=]`
跟住去左行街街,,^^
8點到..佢要去食飯飯..之後我毫番屋企了..
搭火車個陣..見到個變態佬,,超樣衰囉,..
對住我自摸囉,,E嘔心.><
落左車之後又搭巴士,,屌,,去到半路''
架車死左火囉,,><*著哎..
今日真係黑仔==!!等1次囉=[`
|