尋日返到黎,之後一開門,見到Home一個人都冇,好寂寞,之後去到晚上沖涼
沖涼戈陣係咁諗起好快就要同大家分開啦!好唔捨得,之後係度哭,尼次係上到
中學第一次哭,好想返返去宿營戈陣,因為戈2日係我生命中最開心的2日,今
日早上起身,又係好寂寞,好似唔係係自己Home咁,好想好想有人陪我。T_T
寂寞的我