今日本身要比人課教-------抄襲功課^^
點知落到去,竟然冇事。
之後又上返去上堂…
不過唔課教都要等晉…
等完佢之後,晉陪我去買完M記之後…就上我Home…
之後晉抄左我幾題功課,之後都走左lu…
聽日佢又話再上尼…>o<
希望聽日放學冇事……
我諗都冇咩可能…
大多都會補返個課教。
唉…
唔打啦…88