×___Near``-$34..;;
Sox_xTime
暱稱: ''★尼亞-.XD
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-22
2008-12-16
2008-12-15
2008-12-14
2008-12-11
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 71
今日人氣: 35
累積人氣: 1584
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


缺乏運動的小女子的100題 分類: 未分類

1*   今日係幾號:16號
2*   有心理準備做呢100條未:唔知wor -0-
3*   最鍾意聽咩歌:普通話歌-3-
4*   你有無潔癖: 小小啦~
5*   鍾意ICQ定MSN多:MsN
6*   用8個字形容你自己依家既心情:想快點結束這生命 < 8個字尼
7*   最後一次睇咩戲:唔記得左Na
8*   住係邊區:觀塘"
9*   最想得到咩: 得到死亡的機會
10* 曾經愛過最衰既人:冇
11* 有無後悔愛過佢:冇...
12* 有無想過幾時結婚: 唔好問我啦尼d問題....
13* 你覺得最可怕既係咩: 這世界出現怪獸 << 其實係我想組
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:文靜,柏林掛...
15* 如有識左幾耐: 8年
16* 日記網址係咩: 用你個豬腦諗清楚"
17* 最討厭的人或物:
爆粗<<唔開心時一兩句戈d唔算啦,基佬
18* 屋企電腦係唔係廢既: 比你個豬腦勁啦"
19* 最想多謝邊個: 冇人多謝,如果死神要我死,我會多謝佢
20* 近排有咩令你有好大壓力:有,不能說的秘密
21* 有無得罪過人: 冇咩,人地得
罪我就有
22* 如果有得罪左邊個: 冇
23* 用咩牌子既筆做功課:唔知wor...我都冇留意
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 好煩尼
25* 第一次拍拖係幾時:5年級
26* 記咩最叻: 唔知尼...
27* 有無講過粗口: 有"
28* 最討厭咩天氣: 炎熱的天氣
29* 最鍾意哪細理: 唔明= =???
30* 鍾意男定女: 我其實好中2你,你出尼100題,題題都咁煩~
31* 支唔支持同性戀:佢地鍾意咪得囉
32* 最討厭的數字:9
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:都唔知點講~~
34* 有咩秘密唔同人講: 有..
36* 數出你最愛既朋友:唔知
38* 係唔係乖學生: 我尼d...你話尼...
39* 依家幾歲: 你問黎想做咩
40* 數學叻唔叻: 唔叻=]
41* 去開邊間超級市場:十年都唔去一次~但我去親都係百佳
42* 你覺得你係咩人: 成日比人話口花花= =" <<對住d小學同學,仲有好玩得o既人= ="
43* 口頭禪係咩: 嗯
44* 怕唔怕黑: 唔怕bo
45* 上網多數做咩: 以前打機,現在msn~
46* ICQ no.係咩: 唔記得左
47* 會唔會日日都打日記: 會嫁...不過有時唔記得左就算啦~  
48* 幾度先會開冷氣: 睇下點lo...
49* 偶像係邊個: 唔知尼~
50* 做左一半啦開唔開心:都好晒我時間-0-
51* 最喜歡哪一套動畫: 好多喎^^
52* 細細個個時得唔得意: 好惡喎...好似想殺人咁..
53* 有D咩古怪既習慣:係home食飯好似大排檔d人咁= =" 出街食就唔會~
54* 覺得自己尚算正常嗎: 我唔正常...ok?
55* 做過最LOR既事: 唔記得啦~你中2記lor

56* 讀近咩班: 1B
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:唔知尼~~
58* ICQ HANG左你會點: 強制關機~
59* 有無呃過最愛既朋友: 有掛~
60* 最鍾意香港邊一到: 唔知~
61* 最鍾意講既單字:[嗯]
62* 最討厭咩戀情: 冇自由ge戀情囉...
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 愛情
,搞笑戲-3-
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 可以睇到好多人cosplay~
66* 最怕既動物: 冇咩喎
67* 依家有咩目標: 有...快d死~
68* 最想學習哪一種語言:日文係最想....其他文都想~
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 嘩..唔知wor~
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 唔知呀,比我排我就識~1.友情 2.愛情 3.親情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 冇
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 我唔會加d煩人~so唔會~
73* 電視劇值唔值得追: 好睇就追"
74* 會唔會幫呀媽做家務: 會...我乖仔黎呀ma~
75* 你係屬於被動定主動既人: 主動...
76* 形容你最討厭既人個樣: 一提就死- - 我係想死...但唔想用尼種方法~
77* 上網最唔好既地方係咩:唔知~
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 有...下載動畫睇~
79* 有無想過要整容: 唔知尼~
80* 覺得自己最令既地方:冇~
81* 有無界過手: 有....
82* 最想養既動物: 唔知尼...
83* 覺得自己衰唔衰: 唔知wor...
84* 有無兄弟姊妹:有"有2個呀哥~
85* 係唔係淆底怪: 睇下咩事啦-0-
86* 最唔相信邊個: 唔知....
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你都傻既...
88* 見過最核突既事: 唔記得啦~
89* 屋企有無種花: 有"我阿媽好種植物
90* 返學會唔會著冷衫:一定會啦
91* 有無鍾意人: 依家冇啦~
92* 最鍾意咩顏色: 藍色.白色,黑色,綠色,金色
93* 牙JAY定edison靚仔D:JaY....我中2佢的..............唉呦~
94* 知唔知道神係咩:你的媽媽吧...
95* 上咩堂先會訓覺:i.s
96* 覺得你自己係屋企有無自由:有,好有呀=)
97* 如果你有三個願望你想做咩:我好想可以打nba尼..
98* 最鍾意既運動係咩: 籃球...
99* 搭咩車返學: 行路尼....好近...
100* 眼唔眼訓: 唔
眼訓


 

 




訪客留言 (返回 Sox_xTime 的日誌)


YiuKaWing 於 2008-07-16 05:24 PM 發表:
真係情投意合,我都想學日文@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔晒情投意合既..= =" 
Posted at 2008-07-16 05:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KianaLeung 於 2008-07-16 04:20 PM 發表:
我覺得你好有潔癖喎"
仲有...我唔係缺乏運動的小女子呀-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀....我覺得幾好聽!!^^ 
Posted at 2008-07-16 04:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]