×___Near``-$34..;;
Sox_xTime
暱稱: ''★尼亞-.XD
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-22
2008-12-16
2008-12-15
2008-12-14
2008-12-11
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 71
今日人氣: 37
累積人氣: 1586
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


今日夜晚去左同班女仔打波,好累尼~ 分類: 未分類

同個fd落左去打波,之後見到班女仔係度打,

之後佢地去左休息,我地4個男仔鬥波,

2個都係唔識,之後打打下,班女仔同個呀伯話同我地4個男仔打,

3個女仔打4個男仔,不過都ok啦

3個女仔加一個呀伯都識打波,我個fd就唔識打,

另外戈2個男仔都唔係幾識,= = 全埸都係我打晒正.....不過好累尼,

一開始射波唔係幾慣,因為放暑假就冇打過籃球,之後打打下都慢慢習慣返...

幾順手呀之後,下下穿針尼,不過比個女仔追到死死下,不過真係好好玩,好耐都冇同D女仔玩得咁開心,

雖然話係唔識,但係打籃球大家好快熟,返到屋企,好熱,成件3都濕晒了,之後想去沖涼,大哥又係"次所"。

廢事搞到個屋企"烏糟"晒,所以係門口等佢出黎,原來好熱,好累的時候,飲清水會有一種甜的味道,不錯,

今晚真的很開心。

 


 




訪客留言 (返回 Sox_xTime 的日誌)


YiuKaWing 於 2008-07-31 08:20 AM 發表:
你打錯字?xd(但係大家打籃球都好快熟)個熟字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

馬上改返尼~ 
Posted at 2008-07-31 08:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]