尼個暑假過得好悶,自己冇咩節目,加埋衣家奧運,
電視都冇節目了,不過都係要支持下自己國家,
今日無聊冇野做,上左小學個網,睇下聯校運動會D野,
真係失望,輸晒,唉,好想好想返去…
前一排電腦中完毒,不過洗左機,冇咩野,D野冇野,
要重新再搵過,搵得到就好,搵唔到就算啦,
好想同小學D…FD一齊出黎玩,但又唔知佢地得唔得閒,
電話又冇野電,開唔到機,充都充唔到電,唉...可能係咁,SO,佢地搵唔到的我= =”
因為平時搵我都係打我手機= =” 好掛住你地,誠…俊…塋…CMC…林…好想同你地見面。