唉…今年成績終算有進步啦…
但係普通話差左…我諗計埋總分都係得戈80幾…-口-
數學份卷- -" 係人都合格…
唉……英文終於都有進冇退啦……但都唔合格- -"
再努力d…下年唔合格唔姓蘇…
中文知道左合格…但未派卷…