以後我心情唔好就會唔打"SpAdE"出來ga la
琴日教育局話要...
提早放假......
我就係勁唔happy lo...
一.我未比番本comic比同學
二.我未比D同學寫紀念冊
三.我未送生日禮物比掛名家姐
四.我好想見番6B同D老師
五.除左畢業典禮冇左之外,連畢業茶會都冇埋(老師叫我寫致詞,我千辛萬苦寫好,點知...)
大家對呢件事又點睇呢?
歡迎來留cm!!!
今日有件事勁好笑...
算la,打到呢度.
下次有機會我再講.
88!