| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 唉...... |
分類: 未分類 |
今日7點起身左
好凍凍凍凍凍凍
今日有閱讀課
哈哈.....新用詞改左唔係叫"轉書"啦
...笑死我
跟住上英文...悶
music.冇帶書><
兩堂中文....
跟住去左hall....
then上IS....
lunch....
去左買書書
哈哈....thx浩浩呀
跟住math....
呀sir唔比我去toilet呀><
放學個陣見到呀sir
笑死左我囉.....
跟住同kelvin,娟娟,愷愷
走人
跟住就回家囉
估唔到你咁對我囉......
我講既野唔會聽.....
算了.....我諗對你咁好都係冇用...
對你好失望!!
|
| 發表時間:2008-01-31 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 70 | »
|