| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 11 日 星期五  |
| 唉唉...... |
分類: 未分類 |
今日7點幾起身
琴日11點幾訓左lu~
因為冇咩野溫
前幾日12點幾1點先訓
又5點幾6點起身溫過
今日考reader湯sir監考
煩到嘔泡泡
跟住考computer都係佢監考
reader唔難
computer有d冇溫=]//
整體ok既.....
放左同kime一齊回家
跟住本身話同佢afthernoon同佢出去
行下&食野
點知又比佢放x機
上次又係咁
唔使只意下次同你出去
到時我放你x機......
好彩跟住又約左第2個
嘩哈哈//
5點鐘到走人
同fd行左陣
就去左跳舞
自己跳g8
跳到死左
好憎個隻舞呀
死都唔簡個隻呀><
跟住上free class
嘩哈哈......//=]
8點幾回家去
累爆.....//
好掛住你呀><//=]
|
| 發表時間:2008-01-11 10:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 70 | »
|