| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
| happy..... |
分類: 未分類 |
今日7點幾就起左身
哈哈......
最後一日既舞蹈營
3日既日子話快唔快
慢唔慢
咁就完左lu...
不停跳舞
真係好累
但係真係好開心....
今日起身食早餐跟住
又唱又跳
做完問卷
就到左lunch
食完就走左lu
番左去鑽石山
睇戲....
跟住番左tko
去左圖書館
<.........西貢
<......my room
<........低能既我
<..........白痴既我
<..lam group13&yan group5
<.......same school classmate
<other school classmate//走個日//
<.....other school classmate
<.....me&miss
<....me&miss
<.....group13//
<.......大字型...kaka
<.....the same room people
<.....fish
<.....天鵝...kaka
<.....the same room people
<.......13組
|
| 發表時間:2008-02-13 09:55 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 70 | »
|