| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
| 哈哈..... |
分類: 未分類 |
今日7點幾起身
又番學學lu~
8:25打鐘
miss chan就即入黎
教書
用左一個鐘黎對中史作業//
跟住上地理
miss ho冇教書
話自己溫書
當然我好乖咁
講野啦......
跟住math
test ch5
呀sir突然話唔好用咁淺色既筆
話會好難睇
冇野好講=]//
跟住兩堂英文
爆悶
跟住pth考試唔係好知
自己講緊咩
諗番起琴日考中文講左勁短
唉唉......
英文好d既我諗~//
最後上中文
考口試
我考左so自己做自己野
勁遲先番到屋企><
知道左一樣野,完全唔知可以點做
得死我諗都冇咩辦法,算了,希望自己可以諗清楚......><

|
| 發表時間:2008-01-03 08:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 70 | »
|