|
|
* 請 不 要 忘 記 我 們 曾 許 下 的 承 諾 *

2007 年 9 月 16 日 星期日 |
辛苦-忘記 |
|
星期五朝早起身"後龍"好痛,,
以為冇乜野...
點知放學番到屋企仲痛...
呢幾日食藥食到我冇哂胃口食飯....口淡淡....
呢幾日食完藥就訓..食完藥又訓.....訓到好累.....
前幾日同君講左一d野`
天日要番學喇...
都係要忘記你既第一日``
我會盡量忘記你....
希望吾會甘難=]
呢幾日..身體吾多好,,
屋企人都好鍚我..>.<"
今日食完藥...個身好熱...仲以為發燒......``
冇野打lu``
88~~~~
|
| 2007-09-16 07:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|