2007 年 6 月 10 日 星期日  |
考試了=]  |
琴日滴我*=))
3點去訓}]''
今朝8點起了身,,,攰屎))
睇小說,,,-V-''
很好看滴))=]
同家馨姐去了打機/\/\''
牙蚊她有男友了-''
共喜!!!*
單身滴我?!'有人要嗎=V='''
很開心呃*=]
認識了兩個朋友!?'
大家+油呃???
好開心識到你地 1C
升到f.2唔好唔記得我牙,,,
第時我地約埋出黎食飯..
f.1既時間真系過得好快*
但系可以識到你地,,,真系好開心
如果可以既話,,,考完'事'出黎玩啦!?
|
| 刊登時間:2007-06-10 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 166 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|