又系我錯,,
佢鍾意你我話下佢姐,,
唔洗死吧??/
只系想問你出唔出黎,,,
又cut我線...
我講過,,
我唔會在相信愛情,,,
一定唔會..
我唔會在甘傻*
我錯左,,,你岩晒,,,
愛一個人如果系甘既話,,,
我唔會認真,,,,
玩都玩唔起,,,,
分手可以解決既話,,,
甘就當我錯,,,,『分手///
我想我地可以開開心心甘傾,,,
機會都冇,,,你有比過我咩,,,
我系甘衰的了=]
唔好理我囉!!!!!!!