今朝好準時甘起身{hEhe,,,>v<}'' [其實我日日都甘早ga啦!/>v<",,,
番到去好涷涷牙=v=,,,, [大家唔h0*泠到呃!...我有小小傷風了!.__--"}
今日冇功課___xdd"^^
冇早會*!/ahah"... 好好好開心牙>v<"""
第1同第2堂都係英文啵(呵呵*)'''我又係到zZZZ!/[猩猩王同果個張duck duck好煩牙
=w=,, 搞到我都唔知嬲好定笑好*))--",,,又係到聽歌歌^^"...
小息又想食野又唔想落去--" 好涷--
買完好快甘番左上去食{ahah"}/
中文堂好快甘做好就zZZ!/''''
小息有個Miss冇啦啦叫我地出去!/ 叫我地唔好同d男仔玩!--"好似係佢地走個黎 l0))!?''
小--
luNch去左玩--{ahah"},,,笑死我*
maths好好好眼訓--"
yes放學喇-v-"
king kong-你好令仔!/哈哈哈哈"
-唔好嬲牙-c-v"
-佢飲緊野嗎!?--"
|