今日買左手提喇"=v="我h0開牙!?"xd"
買左1000幾ge!又唔洗我比...kEke,,,
緊係買d好用小小ga啦!?"有usb啦,,藍芽同好多唔知咩--"
我老豆都買左部2000幾]]--"{比我用咪好l0*-v-"},,,甘多功能*你都唔識ga啦!我用就好lu*.... xd"
今日又飲茶"{日日都飲ge!--"},,,,{悶},,, 唔飲得嗎!>v<,,,
食左我最心愛ge餃餃,,{心},,,
飲完就去左姑媽個NaNa到拜年!?''ahah']]...
我又逗多封喇">V<",,,,12定唔知第13封lu~*正爆!!!,,
拜完就番去lu*__好開心>v<,,,
{逗多d逗多d!,,xd!?}
番左去TeLf0d到食suShi!?",,,uM,,好好味牙=v=,,,,,,,,,
食完就去左買手提,,,,,,,,
買完又去左食Pizza,,,,,,,,,,__飽飽--"
我食左一塊PizzA就冇食野lu*))=v=,,,
食完又睇手提))-0-*,,
又買相機,,-買左好多野牙!xd!"﹏好開心>V<>>hApI!?''
放心 ,, 2家既我以經睇開左好多 ,,
冇野會令我唔開心 ,,, 唔開心既野喊完就會算 ,,
我唔會再唸 !! 因為我知道唔開心既野再唸都係唔開心
開心又係咁過 ,, 唔開心又係咁過 ~ 點解唔開開心心咁過呢 ?
我唔會再唔開心 ~ 我只會唸開心既野 ~ 唔理以後點都好 ~
開心係最緊要 !!! ^^ !!!
|