document.onmousedown=right; if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); window.onmousedown=right; //End -->
您已經停留了
黎了=]記得留言比我喇.\/.''
再 勉 強  撐 一 撐 **\'\'/

﹍+°你說到天花亂飛其實為離開 ,,,,裝飾說謊 ×]:;\';\'   
|*不愛我 別拉拖                                                
                                                                                           
2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天


手提>v<..xd" 開心

                                     今日買左手提喇"=v="我h0開牙!?"xd"

                 買左1000幾ge!又唔洗我比...kEke,,,

                                                             緊係買d好用小小ga啦!?"有usb啦,,藍芽同好多唔知咩--"

                        我老豆都買左部2000幾]]--"{比我用咪好l0*-v-"},,,甘多功能*你都唔識ga啦!我用就好lu*....  xd"

 

          今日又飲茶"{日日都飲ge!--"},,,,{悶},,,                   唔飲得嗎!>v<,,,

        食左我最心愛ge餃餃,,{心},,,

                                                   飲完就去左姑媽個NaNa到拜年!?''ahah']]...

                     我又逗多封喇">V<",,,,12定唔知第13封lu~*正爆!!!,,

         拜完就番去lu*__好開心>v<,,,

                                                                               {逗多d逗多d!,,xd!?}

                         番左去TeLf0d到食suShi!?",,,uM,,好好味牙=v=,,,,,,,,,

                                             食完就去左買手提,,,,,,,,

          買完又去左食Pizza,,,,,,,,,,__飽飽--"

                              我食左一塊PizzA就冇食野lu*))=v=,,,

                                                                                      食完又睇手提))-0-*,,

        又買相機,,-買左好多野牙!xd!"﹏好開心>V<>>hApI!?''

放心 ,,  2家既我以經睇開左好多 ,, 
          冇野會令我唔開心 ,,, 唔開心既野喊完就會算 ,,
          我唔會再唸 !!  因為我知道唔開心既野再唸都係唔開心 
  開心又係咁過 ,, 唔開心又係咁過 ~ 點解唔開開心心咁過呢 ?
        我唔會再唔開心 ~ 我只會唸開心既野 ~ 唔理以後點都好 ~
                開心係最緊要 !!! ^^ !!!  

     

刊登時間:2007-02-21 11:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Stella196
暱稱: ○牙Milk●○♂
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好攰也'
生日快樂也'
熱*
生日快樂呃***
熱屎了*= ))
文章分類
全部 (166)
TriEd*;,,,, (10)
全部 (55)
好嬲"* (10)
唔開心..>.<.. (20)
喊...T^T.. (8)
無柰==' (21)
開心 (36)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed