今朝一早起身!?"]見冇咩野做咪睇花樣少年少女l0*-
ahah'笑死我喇"(傻!)..h0*h0*笑ga!?-Ella又扮男又扮女,,ahah'{搞到我都唔記得左佢係女仔,,}"
睇左h0*耐!? 睇到出去果陣先唔睇,,一陣間又睇先--...
d0wn到第10,,係d,,唉*唔想講))我del了!?--
出去lu*>v<,,,
去左白田等牙家馨姐!?,,,,,
我地搭小巴去,,,,,,,(唔知邊到呢!?ahah'}
去到我地諗住睇戲!?...點知要等到6"05先有得睇!?--(唔好晏多d!)
我地就去左影貼"子"相!>>,,,, 影得唔錯的!(心),,,
影完去左m記*!?,,,食野!,,,又hEa左一陣!xd"
跟住行左一陣街街!?''行完就番白田ling野--" h0*開心>v<,,,
ling完就番去Lu*,,,,,
|