嘩*今日唔知做咩!?>v<,,, 可能琴日食錯野--"
一起身就嘔=,="((唔係有左,,唔好誤會t^t""
好想番ga!?>v<,,,不過真係番唔到*=="
番左一陣又好似冇咩野--" 玩野咩>w<"" 早知就番學啦!?"==" 悶q死我)):]]....
一食野就嘔-,-" 姐係唔比我食野姐--"
你唔比我食,,我死都要食* 哼!*- 一食就嘔"=="
琴日doWn左跑onLine,,>v<,,,,
我好屎,,!?"得個11%"]] 等我天日叫牙可樂幫我升%先^^"
今日冇番!?" 好悶牙>v<,,,
都係番學好玩d!!!!
今日有咩野,,,講d黎聽下丫t^t"
唔打lu*88
|