| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
|
2008-05-17 |
|
今日我四姨喺鄉下打黎,
話我外公生cancer入院,
醫生話佢已經冇得醫...
我好驚以後都冇得再見倒佢...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日去左荃灣參加果個頒獎典禮,
搭地鐵果時見倒Ms. Chu,
我地同佢傾左幾句計....
個頒獎典禮我地成group都有去領獎,
好開心呀...
|
| 發表時間:2008-05-17 09:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
|
母親節快樂!!! |
|
今日係母親節, 我一家今朝一齊去鯉魚門玩, 果度近沙灘ge地方真係好似番左鄉下~~ 一間一間「好唔高」ge屋, 真係幾有feel~ 哇~果度個沙灘其實只係個垃圾灘, 成個灘都係垃圾... 果度仲有paul心願樹, 所以我就無聊得制許左個願~~ (咦!? 我仲有冇野要講?...) |
| 發表時間:2008-05-14 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
''湯''牛眼  |
|
今日I.S.堂''湯''牛眼.... 好好玩丫!!! 呵呵!! 李孔希仲整爆左兩粒lens tim!! -v- 不過, 我覺得個實驗真係好殘忍... 隻牛都死得咁慘, 仲要比我地將隻眼解剖.... -3- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 預告: 打算暑假轉blog子的style... |
| 發表時間:2008-05-05 08:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 16 | »
|