_______ ''   Σ(  ̄口 ̄;) 
 
                                            
喵~~~ [[啥!??
  
 
 
Stella_Tin
暱稱: 亞雨
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
文章分類
全部 (48)
中學滴生活 (14)
生活記事 (11)
自我激勵!!! .\ /. (1)
臭龜~!* (1)
未分類 (21)
最新文章
2010-03-26
2010-03-06
Sports Day
解開心結
Hea!
網站連結
顏色碼
Alex
Bonnie
Emily
Tip Tip
豆腐
在線人數
現在有 website stats 人在線
2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


                                        2008-05-17

分類: 未分類

今日我四姨喺鄉下打黎,

話我外公生cancer入院,

醫生話佢已經冇得醫...

我好驚以後都冇得再見倒佢...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日去左荃灣參加果個頒獎典禮,

搭地鐵果時見倒Ms. Chu,

我地同佢傾左幾句計....

個頒獎典禮我地成group都有去領獎,

好開心呀... 

2008-05-17 09:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天


                                        母親節快樂!!!

分類: 未分類

今日係母親節,

我一家今朝一齊去鯉魚門玩,

果度近沙灘ge地方真係好似番左鄉下~~

一間一間「好唔高」ge屋,

真係幾有feel~

哇~果度個沙灘其實只係個垃圾灘,

成個灘都係垃圾...

果度仲有paul心願樹,

所以我就無聊得制許左個願~~

(咦!? 我仲有冇野要講?...)

2008-05-14 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 5 月 5 日  星期一   時晴時雨


                                        ''湯''牛眼 不安

 今日I.S.堂''湯''牛眼....

好好玩丫!!! 呵呵!!

李孔希仲整爆左兩粒lens tim!! -v-

不過, 我覺得個實驗真係好殘忍...

隻牛都死得咁慘, 仲要比我地將隻眼解剖.... -3-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

預告:

打算暑假轉blog子的style...

 

 

2008-05-05 08:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]