_______ ''   Σ(  ̄口 ̄;) 
 
                                            
喵~~~ [[啥!??
  
 
 
Stella_Tin
暱稱: 亞雨
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
文章分類
全部 (48)
中學滴生活 (14)
生活記事 (11)
自我激勵!!! .\ /. (1)
臭龜~!* (1)
未分類 (21)
最新文章
2010-03-26
2010-03-06
Sports Day
解開心結
Hea!
網站連結
顏色碼
Alex
Bonnie
Emily
Tip Tip
豆腐
在線人數
現在有 website stats 人在線
2008 年 4 月 19 日  星期六   暴雨


                                        史迪仔 愉快

分類: 生活記事

 今日我表哥黎左!!

因為佢星期四果日要同公司黎香港Disney開會,

所以佢喺Disney買左隻史迪仔比我!!

好開心丫~~

佢真係有錢喔! 喔呵呵呵~~

佢仲買左條手鍊比我家姐tim~~

佢頭先仲狂搞爛gag,

但係一d都唔好笑...

好搞野丫佢!!!

聽日佢就番番廣州na... 好唔捨duck丫!! -3-

2008-04-19 11:21 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 17 日  星期四   颱風


                                        遲到呃 鬱悶

 今日因為亞媽遲左煮飯比我,

搞到我因為為左等佢完而遲到!! .\ /.

(果時冇諗過佢可以送飯黎..)

番到學校就勁樣衰咁罰企左喺canteen果邊聽Morning Assembly....

哈! 好彩唔係淨係我一個遲到,

仲有2個3E ge人同埋Joseph~~

不過因為今次係我全年第二次遲到na!!

所以我要比人罰(除左罰企)...

Morning Assembly 完左之後,

我地就比朱sir捉左上去校務處......

(閱讀全文)

2008-04-17 06:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 12 日  星期六   微雨


                                        新領袖計劃

分類: 生活記事

一朝早就要番去果個「新領袖計劃」,

超唔願意去丫!!

個活動非常之悶,

講d話題都好悶,

佢地講d野簡直係聽唔入耳!!

不過講到自創一個道德或者唔道德ge廣告果時, 先正!!

因為我辯駁左其中一組ge廣告,

搞到佢地唔野好講,

超好玩!!

後尾結束之後比左張獎狀比我地,

搞到我好開心......

(閱讀全文)

2008-04-12 06:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]