-feeling
點解無人CM,我真係唔開心~
雖然係QOOZA CM我無分可以加,or可以升級,但係我都好在乎。如果有人回應嘅話,我都可以認識你地多d~又可以知你地心情or對我所寫嘅一d commets~我又會答你~點解唔可以留隻"腳印"呢,講咩都好,我e+好誠懇要求你地留隻腳印,thx哂~回帖就是動力!多謝大家~~~o/|(<-明唔明?唔明?即興創作,似唔似個人係道躹躬呀,哈哈~唔明再問我啦~原創啊!不得抄襲,謝謝~(你也扯得太遠了吧!)
-blog日誌
今日去左舊墟買電話殼,e+超靚呢~仲睇<<黑糖瑪奇朵>>(你睇左好多次啦,今次都第3次啦),超好睇呢~丫頭跟敖犬也好愛呢cmcm,thx~仲有仲有,我發覺愛上左"佢"."佢"係邊個?佢咪ruby gloom lor~我之前係pearl到睇佢cartoon,就鍾意左~好得意呀佢!!!!!!仲唔知邊個,睇我blog個blackground咪係囉~cmcm!
|