前好多日同tiffy學法文,我地要分組,點知又同一組xdd跟住做話劇,咁我就講我d idea出黎+好大聲,跟住俾人地聽哂~跟住佢地表演先,因為我好咋,so我聽唔明佢地嘅對話~只係聽到佢地唱生日歌!跟住到我地表演,跟住有個(中年?)男人話:「嘩~有無搞錯,抄哂我地嫁~好彩我地做左先姐~」跟住我無理到佢地,咁就finish左,超激氣!!!明明就佢地抄我地啦,唉~算啦,d人老,無我地頭腦轉我咁快嫁啦,咪俾佢地抄下lo~抄左又唔會少塊肉,咪俾d老老老老人家抄下lo~算啦~(大人有大量ma~哈哈,tiffy,你都係呀,哈哈)傻左tim~tiffy,你幾時想去megabox睇戲呀?(3~4個人就perfect啦~不過要有大人,ok?cm我,thx)
cm啊~俾下對個位中年男人嘅意見~thx~
|