哎呀~我今日係屋企留下個花園玩羽毛球,地下有d濕(剛剛落完雨_)我本身想殺球,點知就仆左係到~好痛!我勁尖叫,跟住我起左身,隻腳好痛,坐係道都痛>,<,隻手擦損哂。好好好好好好好痛~
我想係度祝cindy生日快樂呀~雖然仲有四日,but我個日都會再係blog到祝你嫁啦~hapi birthday to u~^^
我今日決定搵mio搵日去游水,大家知唔知點解我要搵佢?(因為我們對游水一竅不通,哈哈~)對不起啊!mio,放了你上臺,sori~sori~
cmcm~~