大家好~我係Stephanie,第一次寫qooza,大家多d黎睇!
But我好耐都唔可以寫,因為就黎exam,我好驚呀,點算呀?好似無溫過咁。唉~唔講住啦,下次最早都要3個weeks,總之記住多d黎睇啦!