今日放假,玩wii玩到傻左
(媽媽:你就黎痴線啦~我:咁真係好好玩吖嘛,我講錯咩?!媽媽:你個衰女吖..........)以上只係設計對白,我呀媽好好人嫁<-其實佢都玩到傻左,不過無我咁嚴重咁解姐~我發現真係好好好好好好好玩嫁,停唔到,就算唔係玩緊,個腦都諗緊呀「玩機玩機,損失好多,大家千祈唔好以身試法」一位警察說著。唔好扯到咁遠先,等我講番今D日d野先:
1.我係wii入面嘅mii整哂成家人出黎,跟住一齊打棒球,d人又唔係整得靚,好好笑!
2.我呀媽竟然同佢個同事講我今次應該會入到精英班-3-都唔知今次考成點,可能唔好呢,雖然 我對自己都幾有信心,但世事邊有你諗咁如意吖~(好想入精英班啊~><)
最後有一樣野要好玄咁講嫁啦:我同你好唔同,喜好都唔同,你點解仲要咁勉強呢,我同xx似d,你?唉,唔講啦(今日心情靚,唔想比你影響我呀◎_◎)。下次再講啦,88^^多d黎我個qz呀~88
|