我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
好野,十年難得一見又打xanga,唔知有咩講,我而加又轉左cafe做,就係熊館,又超熟客變成員工,真係勁,服左自已,事業方便努力緊,好就有成就,愛情?a.....唔知點講好,因為好多野煩,都唔知佢諗咩,真係掛掛,朋友方便,好似都ok還算好既!大家最近有咩搞呢?我無咩搞,得閒約出黎玩下啦!唔知聖誕點呢?唉..........