我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
大家,今日是十八號,還有六日就到聖誕節了,有咩好做呢,我就同一家人渡過囉,你地又有咩節目呀? 我還換左新的背景來襯托聖誕節。