我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
今日係下學期的第一日,今日我以為照舊3點幾放點知問下班fd,先知原來係11:00放,這刻我很開心可以咁早放,kaka!返到黎,緊係沖涼吃野打機la,好開心呀kaka!