我的歷史日記
前方是絕路,希望在轉角 我要學懂放手,然後...轉身便走
當你感到脆弱的時候,讓我在你身心邊守候....不放手...
病左成個禮拜好番!又無人同到我傾計,跟著下午同呀健玩爆留言板,勁爽!hehe!